Σύνδεση

pinkdrop-contest-button

pinkdrop-prosfores
   

Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας στο facebook ή το Google+

Το καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

PinkDrop Tweets

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα χειροποίητο αντικείμενο από το pinkdrop.gr;

Μπορείτε να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα αντικείμενα μέσα από την ιστοσελίδα μας, κάνοντας «κλικ» πάνω στο μενού «εγγραφή» ή με το λογαριασμό σας στο facebook, Twitter ή Google+. Εναλλακτικά, παραγγείλτε το κόσμημα που επιθυμείτε με ένα μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook με τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

Πώς μπορώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με ένα αντικείμενο;

Για τις απορίες σας, σχετικά με κάποιο αντικείμενο, επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Θα χρεωθώ παραπάνω από την αξία του προϊόντος για να το αγοράσω μέσω internet;

Βεβαίως και όχι. Οι τιμές που βλέπετε δίπλα σε κάθε αντικείμενο είναι ακριβώς οι τιμές που πληρώνετε με τους νόμιμους φόρους. (Φ.Π.Α)

Θα χρεωθώ μεταφορικά για την παραγγελία μου;

Τα μεταφορικά έξοδα αποτελούν ένα ξεχωριστό κομμάτι πέρα από την αξία του αντικειμένου, για τις παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Οι μεταφορές γίνονται με Γενική ταχυδρομική και οι χρεώσεις εξαρτώνται από διαφόρους παράγοντες, του οποίους όμως γνωρίζεται πριν και κατά τη διάρκεια της συναλλαγής.

Πώς και πότε θα μου αποσταλούν τα αντικείμενα που παραγγέλνω;

Εφόσον το αντικείμενο που επιλέξατε έχει την ένδειξη "Διαθέσιμο", η παραγγελία σας θα αποσταλεί άμεσα και θα το παραλάβετε εντός 4-6 εργάσιμων ημερών, στην πόρτα σας. Αν έχει την ένδειξη "Κατόπιν Παραγγελίας", συνήθως απαιτούνται ακόμη μερικές ημέρες για την κατασκευή του. Για την αποστολή των παραγγελιών συνεργαζόμαστε με εταιρεία ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική). Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις αποστολές των παραγγελιών συμβουλευτείτε τη σελίδα τρόποι αποστολής.

Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Η πληρωμή στην Ελλάδα μπορεί να γίνει με αντικαταβολή (δηλαδή με μετρητά στον υπάλληλο της μεταφορικής που θα παραδώσει το πακέτο στην πόρτα σας), με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος που συνεργαζόμαστε, μέσω PayPal (με ή χωρίς πιστωτική κάρτα). Για τις παραγγελίες εκτός Ελλάδας ισχύουν όλοι οι παραπάνω τρόποι εκτός από την αντικαταβολή. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να συμβουλευτείτε την σελίδα τρόποι πληρωμής.

Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολόγιου για τις αγορές μου (επαγγελματίες)

Ναι, εφόσον υπάρχει επαγγελματικό ΑΦΜ. Όταν εισάγετε μια παραγγελία, μπορείτε να επιλέξετε να σας εκδώσουμε τιμολόγιο πώλησης, αντί απόδειξης. Θα χρειαστεί φυσικά να μας στείλετε τα στοιχεία τιμολόγιου με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αν ένα αντικείμενο που αγόρασα δεν με αφήσει ικανοποιημένο-η, μπορώ να αλλάξω την επιλογή μου;

Αν μία αγορά που κάνατε δεν σας ικανοποιήσει για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να το ανταλλάξετε με κάποιο ιδίας αξίας εντός 10 ημερών. Βεβαίως τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μπορώ να κάνω ειδικές παραγγελίες για αντικείμενα;

Θα πρέπει να έρθετε σε επαφή μαζί μας με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή με μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook.

Με ενημερώσατε ότι η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί και τα προϊόντα μου έχουν αποσταλεί. Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται το δέμα μου και πότε θα μου παραδοθεί;

Για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο "Λογαριασμός Χρήστη" από το οριζόντιο μενού.

Λογαριασμός χρήστη

Αν σας έχει αποσταλεί η παραγγελία σας (λαμβάνετε σχετικό email), τότε σας έχει ήδη δοθεί στο email αποστολής ο Κωδικός Αποστολής σας.

Στη συνέχεια κάντε κλικ στο παρακάτω εικονίδιο για να μεταφερθείτε στη ιστοσελίδα της μεταφορικής εταιρίας, και αφού συμπληρώσετε τον κωδικό αποστολής, να δείτε την τη διαδρομή και τη κατάσταση του απεσταλμένου από εμάς δέματος

Μπορώ να βρω αλλού τα σχέδια των αντικειμένων σας;

Όχι. Όλα τα σχέδια είναι αυθεντικές πρωτότυπες δημιουργίες μιας μεγάλης ομάδας καλλιτεχνών με πρωτότυπες ιδέες και μπορείτε να τα βρείτε μόνο στο pinkdrop.gr

Έχω εμπορικό κατάστημα. Μπορώ να σας κάνω παραγγελία χονδρικής για κάποιο από τα κοσμήματα που βλέπω;

Θα πρέπει να έρθετε σε επαφή μαζί μας με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή με μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook.

Υπάρχει εγγύηση στα αντικείμενα που αγοράζω;

Όλα τα είδη του ηλεκτρονικού καταστήματος συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις που συνοδεύουν κάποιο είδος που σας ενδιαφέρει.

Τι κάνω σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος που έχω αγοράσει?

Αναφέρουμε ότι όλα τα προϊόντα που πωλούνται από το pinkdrop.gr, συνοδεύονται με την εγγύηση που παρέχει ο επίσημος κατασκευαστής – καλλιτέχνης τους. Σε κάθε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας να σας υποδείξουμε την σωστή διαδικασία για την αντικατάστασή του. Αν πρέπει να γίνει αντικατάσταση και το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, γίνεται αντικατάσταση με αντίστοιχο προϊόν ίδιας αξίας.

end faq


Τα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού καταστήματος PinkDrop.gr. Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς. Ok  Mάθετε περισσότερα.